Átfogó képet adunk a vásárlókról, a trendekről, a vásárlási szokásokról
- A vásárlói szokások, trendek megértése és az elemzések eredményének becsatornázása az üzleti folyamatokba létfontosságú a retail kereskedő láncok számára.
- A vállalatok belső áruforgalmi rendszeréből elérhető és a külső piaci adatok integrálásával információk új tárháza érhető el a döntéshozók számára. A termék és az üzlet központú elemzésektől el lehet mozdulni a fogyasztói szokások és a versenytárs központú elemzések irányába.
- Termékek, üzletek, vásárlók szegmentálása, illetve azok életútjának követése új lehetőségeket nyit meg az akciók, a promóciók menedzselése terén.
- Üzleti intelligencia alapú megoldásainkkal a marketing, az értékesítés és a beszerzés területek operatív és stratégiai munkáját is támogatjuk.
- Kínált megoldásaink akár meglevő adattárház alapú infrastruktúrán, akár szolgáltatás alapon, IT beruházás nélkül igénybe vehetőek.